Péefko 2016

Mí nejdražší!

Nemívala jsem to dosud ve zvyku, a nemyslím si, že se to zvykem stane, protože jestli já něco moc nemusím, tak jsou to zvyky, a jestli něco nedělám, tak je to zvykání. 



Nicméně bych chtěla sdělit, že je Silvestr, tedy že vám děkuji za rok 2015, který se nesl v poněkud lepším duchu než ten minulý, tudíž si dovolím usoudit, že ten příští bude ještě lepší. 

Pravdou zůstává, že fandom, kterého se tento blog týká, nepatří k nejnovějším a dokonce ani k těm nejčtenějším, ale všímám si, i když to nedávám najevo a jen mlčky sedím bokem, všímám si, že pisálků přibývá, a to je jenom dobře. Za další rok jsem do svých předkecávek u povídek dala nemálo odkazů na blogy, z nichž pravidelně některé fungují dodnes, což je věc, ve kterou jsem si ani nedovolila doufat. 

Nebudeme se tady zbytečně válet v medu, takže nehodlám slibovat, že si nebudu dávat dlouhé přestávky, a že se neozvu klidně měsíc. Takhle to tady prostě funguje, sebevíc se mi to nelíbí. A že se mi to fest nelíbí. 



Mé prosince bývají zpravidla velmi neproduktivní, protože si můj mozek okolo narozenin nějak natluče do hlavy, že stárne a že nemůže ztrácet čas takovými věcmi. Zvlášť když teď před sebou mám hromadu papírů a skript, které bych měla do konce vánočních prázdnin nejen mít přečtené, ale dokonce je i umět. 

Čeká mě v novém roce maturita a nejspíš se pořádně překvapím rozhodnutím na poslední chvíli, co si se svým životem počnu dál. Protože jestli něco vážně dělám, tak je to nevhodná improvizace. 



Sama se upřímně divím, že mi mé roztěkané zájmy dovolily věnovat se tomuto blogu tak dlouho, aspoň na můj vkus to dlouho je, a přestože jsem měla nejednu a nemalou chuť se toho vzdát, nejspíš bych toho litovala. 

Je to takové místečko, kde vyplodím něco, co jsem psala s radostí nebo naopak zaníceností, divže jsem z toho nevymlátila hlavou krátery do stolu, a ještě za to dostanu něčí názor, v mnoha mnoha případech krásný a pochvalný, který si ráda přečtu víckrát.

Už jen fakt, že by sem chodil jeden člověk a přečetl si každé dílo, aniž by ho alespoň na krásných deset patnáct minut napadlo něco škaredého nebo negativního nebo nehezkého, co mu zrovna otravuje život, je obrovská odměna. 



Většinou jsou to takové ty tiché dušičky, které čtou a píšou. A lidi okolo by asi hodně čuměli, kdyby zjistili, co ty jejich tiché dušičky čtou a píšou za prasá-zajímavé věci. Jsem ráda, když vám nějaká moje povídka, nebo jen hloupé doporučení nebo překlad pomůžou trochu prosvětlit den, a stejně tak jsem vděčná za to, jak vy mi pomůžete každým komentářem. 

Moc si cením toho, když mi napíšete názor, jak jste tu povídku či článek pochopili vy, s čím souhlasíte nebo ne, čeho jste si všimli, co vám nesedí nebo naopak sedí. U některých povídek mi to až dovedlo zamotat hlavu, že jsem myslela to, a všichni pochopili ono. Pomáhá mi to vidět z více stránek věci, objektivněji.

Jak u konců takových článků bývá, je načase znít ještě sentimentálněji než dosud; jsem ráda, že tu pořád jsem, jsem ráda, že jste tady pořád vy, jsem ráda, že vás mám. 

Nádherný nový rok, štědrou múzu a co nejvíc čtecího a psacího volna přeji,


Ali



***

P.S.: A víte, že vás miluju. 


Share:
spacer

4 komentáře:

  1. Za sebe můžu říct, že mi ten minulý rok tady s tebou vyhovoval, moc jsi mi ho zpříjemnila :) Jsem ráda, že jsem na tebe a tento blog natrefila a do nového roku ti přeji plno inspirace a elánu ať už do psaní blogu nebo školy a ať se ti splní všechna tvá přání a sny, i ty nejtajnější a nejšílenější ze všech :) Držím ti palečky a věřím, že maturitu zvládneš levou zadní ;)
    P.S. Myslím, že to říkám za všechny, když ti poděkuji za to, co všechno jsi za rok 2015 dokázala a taky, že jsi se na blog nevykašlala a my se stále můžeme těšit z tvých příspěvků, ať už čtenářského deníku, překladu nebo vlastní tvorby :) Milujeme tě <3 :*

    OdpovědětVymazat
  2. Já děkuji, že mi stále vytrvale zpříjemňuješ život svou tvorbou a přeji vše nejlepší do nového roku. :)

    OdpovědětVymazat
  3. Taky krásný nový rok :)
    Doufám, že bude lepší ten předchozí, mně se 2015 totiž moc nepoved. Ale to je jen plácnutí do větru, měj se krásně a ještě krásněji v novém roce (teď starém 11 dní. Je to ještě miminko) :D

    OdpovědětVymazat
  4. Co dodat... máme tě rádi a doufáme, že nám ještě dlouho vydržíš :-D

    OdpovědětVymazat