Pojistka

  • fandom: AVENGERS
  • drabble
  • 100 slov
  • slash: NE
  • postavy: OFC
  • vulgarismy, humor, zmínění Avengers, zmíněný Loki, ich-forma
  • V poslední době řeším pojištění dost často. Rozhodla jsem se kochat se představou někoho, kdo je na tom hůř.
 
Když žijete v New Yorku, potřebujete nějaké to extra pojištění.

-----

„Jo,“ zafuním do telefonu a cítím, jak mi tiká v oku. Civilní číslo. Nehodlám se představovat jako první.

„Dobrý den, mluvím s paní Hennesay? Jsem z pojišťovny NoCare…“ Ona mi to neuzná. Ona mi to ty vole neuzná. „Vaše pojistná událost číslo 569852364 musela být bohužel zamítnuta.“ Ticho. To asi nečekala. „Víte… byla invaze…“

„Jo, proto jsem si na mimozemské invaze připlatila, dámo. A nebyl to zrovna pakatel.“

„Paní, to auto zničil… občan Spojených států, sebevíc neuvěřitelně to zní. A vypadá.“

To vím moc dobře. Hulk. Ten vzal moje auto a hodil ho po Lokim.

A ani se kurva netrefil.

Share:
spacer

Žádné komentáře:

Okomentovat