Technické potíže & fóbie superhrdinů

Zahrajeme si na kulturní okénko!

Je to jen takový doplněk, jelikož zrovna nemám dopsanou ani jednu jednorázovku, na překladu se pracuje a v poslední době tady nebylo nic, čím by se dalo geniálních Nine lives proložit. Videa! Ať už vlastníte sebelepší mobil, stejně bych doporučila počítač, protože... protože videa.

U prvního mi trvalo dlouho, než jsem se odvážila na něj podívat, protože jsem za celý život narazila asi jen na dvě dobré parodie a to není nic moc, když uvážím, kolik jsem jich viděla. Tohle není parodie jako spíš něco... krásně realistického. Protože by se to úplně klidně mohlo stát, a kdyby se to stát mělo, i do kina si na to zajdu. Protože dokonalost je nudná.

Aneb video o tom, jak probíhá Furyho porada, když jsou technické potíže, které všichni kromě právě ředitele SHIELDu moc dobře známe. Kdo si troufáte s angličtinou, podívejte se na originál, kdo ne, tady je kompletní překlad.



Druhé video je z jiného soudku, a ačkoli se natáčení zúčastní i nováček, kterého známe až z Age of Ultron, žádné spoilery neobsahuje. Ne, obsahuje jen zajímavé fóbie, aneb co děsí k smrti představitele Bruce Bannera, Clinta Bartona a nakonec i představitelku Wandy Maximoff.

Před kamerou se tváří drsně všichni!

S angličtinou bych asi vážně doporučila spíš překlad, ten je na té samé stránce, tudíž zde. Ještě že to existuje, když člověk sotva chytne jedno slovo z pěti, nic moc si neposkládá. :)


Sice jsem se jim smála, ale velmi s nimi soucítím. Ano, takhle já projevuji soucit. Jinak vám chci ještě poděkovat za nádherné komentáře, moc mě těší, že mi napíšete názor. U Nine lives jsem teď nadhodila trošku vražednější tempo, tak se budu snažit toho držet, protože překládat jednu povídku tak dlouho je hřích a já hřeším už v příliš mnoha směrech života na to, abych si mohla dovolit i tohle.

A nakonec doufám, že se vám kulturní okénko líbilo. Kdyby ne, berte to tak; aspoň víte, čím se v případě napadnutí rozzuřeným Hulkem účinně ochránit.

A víte, že vás miluju.
Share:
spacer

8 komentářů:

  1. O tom prvním jsem už několikrát přemýšlela, bylo nezbytné, že to nakonec někdo (a patrně víckrát než jednou) zpracoval - tohle ovšem bylo moc pěkný :-D U dvojky jsem usoudila, že mám trauma z toho, že nemám žádnou fobii, ale... trauma je taky dobrý, to by se mohlo počítat, ne? :-D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jak můžeš žít bez fóbie?! :D Ještě kdybys neměla to trauma, tak by ses nad sebou vážně měla zamyslet, takže čistě pro tvé dobro se ti to musí uznat. :D Kdo nemá trauma, není člověkem. :D Ale netvrď mi, že je pohled na viklající zuby příjemný. :D

      Vymazat
  2. Supr videa.... Kdybys je sem nehodila, tak bych na ně asi nenarazila, takže dik moc :) Hodně mě to pobavilo, zvlášť to druhé, ale zase u toho prvního se mi nejvíc líbilo, když si ten prcek stoupne před kameru a povidá "Hail hydra" a potom se ozve výbuch a connection lost. Teď vím, že až se mi někdo pokusí ovládnout mysl, hodím po něm pavouka, u vražedného lukostřelce ukážu kývající se zub a obrovskou zelenou příčeru budu honit s psím lejnem na klacku...... Jednou se mi stalo, že mě sestra honila po zahradě s mrtvým krtkem..... Soucítím s tebou Marku Rufallo :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Teda tvůj komentář mi přišel ještě lepší než obě videa dohromady. Minimálně jsem se u toho smála sakra víc. :D Krtek je horší než lejno! :D Co to máš za nebezpečnou sestru. :D

      Vymazat
  3. Holt zdědila bratrovu krutost a moji vychcanost...... Nebezpečná kombinace :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To je dobře. Mám dojem, že ta se v životě neztratí. :D

      Vymazat
  4. Už vím, jak se bránit před Hulkem :D děkuji za užitečnou informaci :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Bylo mi potěšením. Kdyby se tě ptal, od koho to máš, všechno popřu. :D

      Vymazat