Vše lepší než Jörmungandr...

... aneb dilema s jménem pro synka Ali a Lokiho pokračuje. Definitivně jdu na to, chci už to napsat a nebaví mě tam psát pořád tři tečky. Původně jsem myslela, že prostě napíšu jméno a je vymalováno. Hahaha.

a) Amadei (Jen jestli moc nepřipomíná Mozarta.)
b) Jo (Norské. Spisovatele znáte? Mám od něj knížku.)
c) Kai (Zavolejte na něj a zkuste to napsat. Kaii? Kai? Hej ty!)
d) Darius (To jméno se dá dobře měnit. A líbí se mi. Ale připomíná mi Daru Rollins.)
e) Sigurd (edit: vítěz!)

Nebo mu do rodného listu napíšu jména Avengerů a bude jmen dostatek. To by bylo příliš kruté. Každopádně nedám dopustit na Tonyho. Druhé jméno je jasné.

Ale je vám jasné, že ať už se bude jmenovat jakkoli, Loki by měl pořád stejný názor...



Share:
spacer

5 komentářů:

  1. Amadei je divné, Jo si hrozně ztížíš veškeré skloňování, Kai je z Ninjago, Darius je výtečná volba (chi chi), ale Sigurd se mi zalíbil velmi, jestli ho nepoužiješ, tak já někde určitě. Vlastně mám dojem, že jsem měla nějakého Sigurda v dračáku... Josh, Charlie, Kieran, Martin...

    "Miláčku, za to, že jsi se neráčil dostavit k porodu, jsem sáhle ke konkurenci. Bude se jmenovat Apollón!" :-D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ninjago neznám. :D Sigurd se mi taky líbí. Akorát nevím, jak bych to jméno zprznila při skloňování.

      No ono se to nějak zvládne. :D

      Vymazat
    2. Právě, že hrozně jednoduše? Sigurd, bez Sigurda, k Sigurdovi, vidím Sigurda.... šmarjá, hlavně ne Sigi! :-D

      Vymazat
    3. Protože to zní jako východoněmecký zpěvák! :-D
      Tak, dopsala jsem povídku, můžu přestat šebejzovat po blozích a jít dělat něco užitečného. Uf, to byla fuška... :-D

      Vymazat